Selasa, 24 April 2012

Blowjob girl...nuargay

Baru-baru ni bekas sahabat baik Nuar iaitu Nala telah mengeluarkan kenyataan akhbar mengatakan beliau telah pun menyerahkan rakaman video aksi menarik Anwar kepada peguamnya untuk tindakan selanjutnya.
Dipercayai rakaman itu mempunyai aksi seks oral atau blowjob ( cakap orang putih nyer ) . Sebelum ini kita dihidangkan dengan aksi bersama perempuan China Doll tapi kali ini lebih menarik iaitu dengan perempuan tempatan berbangsa Melayu.
Dikhabarkan perempuan itu juga adalah bini orang yang merupakan bini sahabatnya juga disamping teman seperjuangan dalam bidang politik.
Untuk mukadimah sempena penyerahan video itu disini KM nak paparkan satu foto yang diambil secara tangkap curi atau You Was Caught On Camera ( cakap orang putih nyer ) di suatu lokasi yang dirahsiakan....., rasanyer diaorang dalam perjalanan atau baru pulang dari suatu lokasi rahsia, yang pastinya tempat tu mesti best dan boleh buat benda best!!!
Hahahaha kan dah kantoi
Tapi sebenar nyer KM simpati akan nasib kau ni Nuar, ada je bahan untuk taji muka kau, kesiannnn.
Tapi apa nak buat, rakyat dan pembaca perlu tahu tentang cerita sensasi kau ni.... so layannnn

*perhatikan betoi-betoi wajah lelaki itu dan perempuan di sebelahnya, zoom kan pada selendang yang dipakai... yang pasti itu adalah bukan tudung rasmi akak Zizah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

'Like' Facebook

Rakan-rakan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...