Rabu, 5 Mac 2014

Skandal Erra dengan Menteri mungkinkah gosip sahaja?


Pelakon popular Erra Fazira meminta agar dirinya tidak dikaitkan dengan mana-mana lelaki selepas timbul gosip yang mengatakan dirinya mempunyai hubungan istimewa dengan Menteri Wilayah Persekutuan, Datuk Seri Tenku Adnan Tengku Mansor. 

"Tolong jangan kaitkan saya dengan mana-mana lelaki hanya kerana dengar gosip. Saya tiada masa untuk berfoya-foya," katanya kepada Berita Harian. 

Erra atau nama sebenarnya Fazira Wan Chek berkata, dia tidak mempunyai masa untuk menjalin sebarang hubungan istimewa kerana masa untuk dirinya juga tidak mencukupi. 

"Selalunya, Januari atau Februari adalah masa untuk saya bawa kakitangan bercuti, namun disebabkan terlalu sibuk, saya tidak sempat berbuat demikian. 

"Jadi, bila masa untuk saya jalin hubungan, sedangkan diri sendiri pun saya tidak cukup masa." 

Sementara itu, Tengku Adnan menerusi kenyataannya semalam turut menafikan sekeras-kerasnya gosip tersebut dan berkata, beliau bahagia dengan perkahwinannya sekarang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

'Like' Facebook

Rakan-rakan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...