Sabtu, 23 Jun 2012

Hari Belia 2012 Parlimen Tambun

Bermula pada jam 8 malam pada 23hb. Jun 2012, Sabtu kawasan parlimen Tambun mengadakan Sambutan Hari Belia tahun 2012 di kawasan hadapan bangunan pasar yang baru dibina di pekan Chemor.

Berbagai acara dan program diadakan untuk disertai oleh pelbagai golongan belia kawasan parlimen Tambun. Untuk menghiburkan pengunjung satu mini konsert juga dibuat yang dijayakan oleh artis-artis terkenal antaranya kumpulan rock MAY, penyanyi Thom dan seorang penyanyi perempuan cina ( tak sempat gua nak tanya nama dia ).

Ahli parlimen Tambun iaitu YB Dato Husni Hanadziah juga hadir bukan sebagai tetamu VIP tetapi bersama-sama turun berjumpa rakyat dan bergaul beramah-mesra sesama masyarakat yang hadir. Di kesempatan ini ramai para hadirin yang tidak melepaskan peluang kesempatan untuk bersalaman dengan YB kesayangan mereka serta bergambar. Dianggarkan lebih kurang 5000 pengunjung yang hadir ke program mesra rakyat ini. Pelbagai kategori masyarakat yang hadir bukan sahaja dari bandar ada yang dari kampung juga masyarakat orang asli juga kelihatan ramai yang hadir disamping mereka membawa ahli keluarga serta anak-anak kecil.

Di sekitar kawasan program juga terdapat banyak dibuka gerai makanan dan minuman begitu juga booth mempromosi pelbagai produk berkaitan belia.

Program seperti patut selalu diadakan oleh pemimpin supaya dapat turun padang dan bertemu rakyat khususnya di kawasan kampung yang jarang ada aktiviti mesra sebegini disamping adanya hiburan.

Syabas parlimen Tambun!!!



4 ulasan:

  1. tempat teman nie.. x sempat nak datang sebab kojer malam..

    BalasPadam
  2. Mantop bro, tahniah belia Tambun, Pemimpin sayang anda semua,

    BalasPadam
  3. AsSalam bro, mohon singgah, tahniah n selamat berjuang

    BalasPadam

'Like' Facebook

Rakan-rakan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...