Khamis, 1 November 2012

Niza Meroyan guna Salman Hinggusan untuk burukkan Zambry > rentetan


Seperti yang dilaporkan dalam blog PERAKITE pada bulan September 2012 yang lepas, Koordinator Jawatankuasa Strategik dan Isu PAS Perak, Salman Saleh berkata, PAS merasakan kaedah yang diamalkan oleh Datuk Seri Zambry hanya mencari keuntungan singkat dan bersikap terdesak mencari sumber pendapatan kewangan negeri untuk tempoh jangka masa pendek sahaja.

Selain itu katanya, Rumah Perak di Batu Feringghi, Pulau Pinang yang juga telah dijual turut dipersoalkan.
‘Kami cukup bimbang dengan suasana ini kerana dalam tempoh dua hingga tiga tahun kebelakangan ini telah banyak kawasan yang dianggap cukup bernilai dan berstrategik terlepas begitu sahaja,” katanya kepada Perakite Daily.

Jelas sekali si Salimon ini kata Rumah Perak itu telah dijual, apa punya tuduhan lah kau cakap ni menonong jer kau rempuh tanpa selidik-periksa.
Maka dengan tuduhan diatas tersebut menyebabkan blogger-blogger Perak Cyber Trooper (PCT) menangkis serangan si Saloman ni melalui blog-blog mereka ;

Perak Cyber Trooper. com
Budak Benteng
Kinta Menjerit
Bicara Perjuangan
Daeng Selili
Anak Jati Malaya
Budak Sri Kinta
Parang Pedang
Aktivis Kepayang Jr
Angkatan Pemikir
dan lain-lain (maaf tidak disebut).

Selepas serangan penangkis telah dibuat oleh kumpulan PCT maka terkeluar soalan bodoh pulak dari blog Perakite (siapa di belakang syarikat Al Creative Developers sdn bhd) ini. Mereka tanya pulak syarikat yang dapat projek itu. Dah ke situ pulak isu nyer, mula-mula diaorang kata rumah tu dah kena jual lepas dijawab diaorang nak tanyer pulak kenapa kasi pada syarikat tu....huh korang memang pening la takde modal nak hentam biler dah terkantoi. Sila ikuti blog Angin Pak Tam, tengok betapa anginnya dia biler citer konar-baring ini keluar.

Disebabkan dah takde modal nak hentam dan malu kot dah terkantoi tuduhan tak berasas maka si Salimon ini udah pegi buat repot polis pulak.... hahaha lawak la lu samdol, ini ada dipaparkan dalam blog Perakite bertajuk PAS Perak gesa siasat blogger dedah dokumen.


Gua malas nak citer lebih-lebih, biarlah blogger Budak Benteng yang meluahkan segala-galanya. Korang pikirlah sendiri....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

'Like' Facebook

Rakan-rakan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...