Sabtu, 3 November 2012

Sepetang bersama Datuk Kamilia Ibrahim


Program santai minum petang antara ahli-ahli Wanita UMNO cawangan Kg Padang Changkat, Kuala Kangsar dengan ahli-ahli Perak Cyber Trooper (PCT) telah diadakan di Dewan Orang Ramai Kampung Padang Changkat berdekatan dengan Istana Bukit Chandan.

Sembang-sembang petang ini diadakan pada hari Sabtu, 3hb November 2012. Aktiviti santai ini bertujuan memperkenalkan ahli-ahli cawangan tentang peranan dan pentingnya fungsi media siber. Dunia siber yang mengandungi bermacam-macam medium telah luas digunakan oleh manusia era ini, contohnya seperti Blog, Facebook, Twitter dan macam-macam lagi.

Disamping dapat berkenal-kenal dengan para blogger PCT, sessi soal-jawab juga diadakan untuk penjelasan tentang dunia IT ini. Antara blogger-blogger yang dapat hadir menjayakan program ini ialah Budak Benteng, Awekz Bukit Gantang, Budak Sri Kinta, Parang Pedang, Anak Jati Malaya, Minah Brutal, Aktivis Kepayang Jr, Daeng Selili dan Kinta Menjerit.

Tetamu teristimewa khas yang dijemput ialah Yang Berbahagia Datuk Kamilia Ibrahim, Naib Ketua Wanita UMNO Malaysia. Sukacitanya dan setinggi penghargaan kepadanya kerana dapat meluang masa hadirnya seorang pemimpin peringkat nasional ke program kecil yang tak seberapa ini.

Setelah ucapan perasmian oleh Datuk Kamilia, fasilitator utama PCT iaitu blogger Budak Benteng mula memberi penerangan dan ucapan.


Setinggi penghargaan kepada jawatankuasa Wanita Kg Padang Changkat dengan kerjasama PCT terutama saudara 'Macks' yang berjaya menyusun program hingga akhir.


* dibawah beberapa foto yang dapat ditangkap ketika sessi program berlangsung, juga lain-lain foto dapat dilihat juga di blog Parang Pedang (sila klik).


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

'Like' Facebook

Rakan-rakan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...