Selasa, 26 Jun 2012

Anggota TLDM difitnah Niza Meroyan

* Kisah Niza Meroyan lagi!!!... tak habis-habis dia buat hal, biler dia bukak sahaja mulot memang bau longkang...habis busok merata orang lain yang kena.

Tuduhan paling busok yang terbaru dari ADUN Pasir Panjang, Niza Meroyan kononnya anggota Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) menerima RM50 bagi menghadiri program Sehari Bersama Menteri Besar semalam merupakan satu penghinaan paling serius terhadap seluruh warga TLDM.


Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir berkata tuduhan itu amat mengecewakan kaum keluarga TLDM kerana ianya lansung tidak benar dan satu lagi pembohongan besar Niza.

Beliau berkata, pembohongan terbaru Niza itu mengambarkan seolah-olah maruah keluarga anggota TLDM boleh dibeli dengan hanya RM50.

“Niza ternyata tidak pernah serik malah gemar membuat pembohongan dan yang terbaru mengenai tuduhan RM50 kepada anggota TLDM .

“Pembohongan yang dilemparkannya sebelum ini termasuklah isu ancak, Vale dan isu Perdana Menteri dan angkatan tentera untuk menggulingkan kerajaan jika BN tumbang dalam PRU-13 nanti,’’ katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas menyaksikan pelancaran projek dan majlis menandatangani perjanjian jualan gas diantara MAEGMA Steel HRC Sdn. Bhd dengan PETRONAS Berhad di Impiana Hotel, Ipoh hari ini.

“Beliau sendiri tahu kawasan itu berada di bawah DUN Pangkor dan bukan semalam sahaja saya di TLDM, tetapi sepanjang masa dan mungkin bimbang dengan kehadiran 6,000 hingga 7,000 ahli keluarga TLDM maka Niza mengeluarkan Twitt itu.

Dr Zambry turut membidas Timbalan Pesuruhjaya Pas itu kerana menuduh beliau memberi ucapan berbaur politik pada program Hari Keluarga TLDM pagi semalam.

“Sedangkan saya berucap tidak sampai dua minit dan sekadar mengungkapkan penghargaan di atas kehadiran mereka,” katanya.

Menurut Menteri Besar, ketika Niza mengeluarkan Twitt itu, beliau masih lagi berada di pangkalan TLDM kerana program berlarutan hingga ke petang.

Dr Zambry menambah, anggota-anggota TLDM telah menyuarakan rasa sedih, malu dan marah seolah-olah maruah keluarga mereka boleh dibeli dengan hanya RM50 dan kononnya beliau telah membelanjakan RM195,000 bagi tujuan tersebut.

Kawasan dia sendiri dia tak jenguk tapi dok sibuk intai kawasan orang lain, memang kau ni sengaja nak cari isu... dasar mulot longkang hai si Niza Meroyan.


2 ulasan:

  1. Kenapa cerita anda sama dengan cerita blogger sekupangdua? Umno bayar berapa untuk spin cerita begini?

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama 4:37
    Cerita samapun tak apa. Tak salah sebab rakyat Perak mesti tau perangai Nizar dan pecacai-pecacai macam kamu.

    BalasPadam

'Like' Facebook

Rakan-rakan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...