Isnin, 15 Oktober 2012

HARAM JADAH!!! Pengecut, takat simbah cat jer...


Kurang ajar punyer komunis...lu orang berani bikin kerja simbah cat jer ke?....mari la fight kalau tak puas hati, lu mana mari punyer? mari la...haram jadah betol!!!

Dipercayai tindakan sabotaj ini didalangi oleh pengikut-pengikut Pembangkang. Ini mungkin atas ketidakpuas hati terhadap prestasi baik pemimpin-pemimpin Barisan Nasional. Anasir-anasir subversif dan negatif ini mungkin timbul dari golongan yang bermoral rendah dan mungkin juga sebab mereka dah kering idea untuk kenakan atau hentam pemimpin-pemimpin BN yang kini berprestasi cemerlang.

Beberapa papan-papan billboard yang mempunyai gambar-gambar pemimpin BN telah disimbah cat berwarna merah serta terdapat keratan catitan bertulisan cina yang bermaksud ada unsur ugut dan mencarut. Salah-laku vandalisme yang merosak harta awam ini adalah perbuatan yang sangat BIADAP sekali.

Harap pihak berkuasa yang berkenaan dapat mengambil tindakan untuk menangkap hantu yang buat kerja ini atau memgambil langkah berjaga-jaga supaya ianya dapat dielakkan di masa kan datang.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

'Like' Facebook

Rakan-rakan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...