Sabtu, 3 Ogos 2013

Jawatan Naib Ketua Pemuda Malaysia : Kenapa Azwan Harun???

Kenapa perlu mengundi Azwan Harun? 

Pasti inilah soalan yang bermain-main di fikiran para perwakilan pemuda umno di seluruh negara. Seramai enam orang calon dijangka akan bertanding jawatan naib ketua pemuda umno malaysia. Dan kesemuanya adalah ahli jawatankuasa pemuda umno di bawah Khairy Jamaludin @KJ. Kj amat bijak membiarkan orang orangnya berebut sesama sendiri untuk jawatan naib sedangkan jawatan ketua pemuda hanya akan ditandingi oleh calon-calon yang tak berapa terkenal dan langsung tiada peluang untuk menang. Calon-calon itu sengaja ditaja untuk menggambarkan bahawa berlaku demokrasi didalam UMNO.


Kenapa Azwan Harun layak untuk menjadi naib? 

Sekali lagi soalan itu akan ditanya. Akan saya sebutkan satu persatu dengan penuh berilmiah dan fakta yang membuatkan para pengundi tidak mampu menolaknya. Mungkin juga akan ada tuduhan mengatakan saya berkempen untuk Azwan Harun kerana saya dibayar oleh Azwan. Dengan bangga diri saya mengatakan SAYA TIDAK DIBAYAR WALAU SATU SEN PUN UNTUK BERKEMPEN BAGI PIHAK AZWAN HARUN.


Kenapa Perlu undi Azwan Harun?

Wah... Berapa kali dah soalan itu ditanya. Baiklah, biar saya rungkaikan persoalan bodoh itu kenapa para perwakilan perlu mengundi Azwan Harun. 

Ramai yang tidak mengenali Azwan Harun. Kalau ada yang tak kenal siapa Azwan dan nak mengenali siapa Azwan boleh tanya saya, jangan tanya orang lain kerana mungkin anda akan mendengar cerita yang tidak benar malah tidak adil. Mungkin ada yang agak berminat untuk mengenal Azwan Harun dari pandangan sisi di sudut blogger seperti saya yang begitu kuat menyokong GERAKAN ANTI ZAMBRY. Umum mengetahui bahawa zambry adalah boss kepada Azwan. Biar saya ceritakan siapa Azwan Harun ini di lembaran akan datang. Stay tune....

 
 
 
 
 
* dari blog Budak Benteng
 
 
 
 

1 ulasan:

  1. azwan bro ko nk up..kahkahkahkahkah...sampah la die tuh...kita xkn sokong die naik..korang kempen la kua duit byk2 yer..

    BalasPadam

'Like' Facebook

Rakan-rakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...