Isnin, 27 Mei 2013

NGERI : Seorang Ketua Geng 77 Rebah Akibat Ditetak Geng Lain.


Berikut adalah berita yang dilaporkan, kejadian berlaku beberapa hari yang lalu :

Kejadian tetak berlaku di Taman Sri Gombak, Kuala Lumpur.

Mangsa dikenali sebagai Ayahanda Tyson Gombak, (Geng Double 7 ranting Batu Caves).

Suspek ialah terdiri daripada 4 orang lelaki Melayu dipercayai dari kumpulang Geng 3 6.

Kumpulan suspek juga melarikan diri menaiki kereta proton saga bernombor pendaftaran WSX 6251.

Mereka dipercayai bersenjata menggunakan 2 bilah parang dan 1 kayu besbol.

Kecederaan
- paha
- pergelangan tangan kanan
- belakang bahu kiri

Mangsa kini dalam keadaan nyawa-nyawa ikan.

25 ulasan:

  1. Apa nak jadi dengan MALAYSIA....semakin nak mencapai status negara maju...semakin banyak jenayah...( bunuh, rogol, media sosial, fitnah dan macam macam lagi.....)

    Pusat hiburan ( Pub, Kelab Malam, Pusat Urut )tumbuh macam cendawan......

    Tak sangka pulak ada sumber mengatakan kat Kelantan pun dah ada pusat-pusat sebegini....

    Dah lama tak sampai Kelantan....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

      Padam
  2. macam mana 2 geng ni boleh bergaduh pulak?dua2 merah

    BalasPadam
  3. Malaysia oh tanah airku.......
    Macam-macam ada!

    BalasPadam
  4. Asslmualaikum. untuk pengetahuan, memang benar sorg ayahanda ditetak di Gombak. Tetapi, bukan antara 36 or 77. lagi satu, 2 melayu 1 cina yang serang beliau. bukan 4 org melayu. sekian.

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum dan salam sejahtera.

    Ayahnda ditetak disebabkan kerana mulut santan binasa , kerana mulut badan binasa . berita benar disalah ertikan , yang tiada diada-adakan.

    BalasPadam
  6. maaflah menyibok....setahu saya....tiada kaitan dgn geng 36.... sbb penyerang dia bukan 4 lelaki melayu...tapi 2 mlayu 2 cina...mtk admin remove je pembohongan ini....

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum(wbt)Kalau benar 2 melayu 2 cina, melayu bangsat pengkhianat bangsa tu patut kena sembelih sekali dengan cina. apa guna ada geng melayu tapi jadi barua cina? wahai orang melayu, agak agak la nak jadi barua pun, jangan sampai maruah bangsa melayu tergadai. 450 tahun dah kena jajah, cukup cukup la jadi "bangsa barua" jaga kelab malam dan drebar bangsa asing

    BalasPadam
  8. Melayu bangsat mmg mcm tu.

    BalasPadam
  9. gangster melayu duduk bawah payung kuasa politik Negara .tu sebab tak diberkas sedangkan polis dah keluarkan senarai 49 kongsi gelap haram 3 line dan 30 ...siapa payung besar mereka ...sama -sama dah tahu ...kenapa sekarang dilihat geng -geng india saja yang diberkas kerana mereka semua ada tatoo ,senang nak sabitkan kesalahan gengsterisam mereka ,melayu tak bertatoo susah nak buktikan

    BalasPadam
  10. aku muskil ayahanda mana pulak kene tetak begitu sekali...apa kess...gile ke

    BalasPadam
  11. double 7, 36, pakida sume same jhea. . . bangsa pariya!

    BalasPadam
  12. Kalau nak bunuh - bunuh orang cina dan india yang berharta dan berpengaruhv- baru ada kesan, jangan bunuh orang miskin, orang miskin dah memang susah - nanti lagi tertindas.

    BalasPadam
  13. fakta:
    cina buat persatuan untuk perniagaan
    melayu buat persatuan untuk bergaduh

    BalasPadam
  14. padan muka..... dari anda merekrut ahli 77 lebih baik ajak budak cari duit lagi bagus......cari duit bro...bukan jadi gengster.
    pmr ,spm tak lulus pun boleh jadi ayah piiiiraaaaah. Kalau aku cakap orang melayu ni bodoh jangan mara aaaaaa. hampa semua pi mati lah lagi bagus. biar bangsa asing jaga malaysia ni lgia baguslahhhh.

    BalasPadam
  15. itu baru sikit....nak lagi ke?....lain kali tak payahla nak jadi ayahanda ....hahaha....Tyson la sangat....sapa plak nak rasa meh bawak datang....aku setakat ayahanda macam ni bawah tapak kaki aku je letak....tak goyangla stakat double 7 ni...nah no aku 012-2408360...anytimelaa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ketaksuban ang pon da nmpak lam dnia line tgk no fon ang je la.. brapa sen ang beli 08360 tu??

      Padam
    2. Ketaksuban ang pon da nmpak lam dnia line tgk no fon ang je la.. brapa sen ang beli 08360 tu??

      Padam
  16. This is amazing! Visit http://clashofclanshelper.com/ - you receive free Clash of Clans gems instantly! Everybody uses this now! (cA9WUZT2LL)

    BalasPadam
  17. Rasakan wahai ayah Tyson.... lu mmg patut kena langgar... mari sini sama yang mau lagi..... Redcastle tarak goyang punya.... Laut merah mandi darah.... ni no gua sapa mau ngadap..... 019-6568500 Long Haizi....

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau dah pipit tu, mengaku pipit, tapi janganmimpi terbang sebelah helang, kalau tuan kebolehanya sedikit, jangan acah2 orang tak pandang.. ��

      Padam
  18. 3 6 dan double 7 bukan berkawan ke!!!? ni citer bohong

    BalasPadam
  19. ramai lawan sorang beranilah, berani kerana ada senjata dan lawan pula diserang dari belakang, itu bukan cara pahlawan , itu cara samseng taik kucing, pemberani dan pendekar menikam dari hadapan..

    melayu sesama melayu gaduh garang bukan main , tapi bila berhadapan dengan bangsa lain menikus ,

    BalasPadam
  20. MINTA KERJASAMA PENTADBIR BLOG TUTUP BLOG INI

    BalasPadam
  21. Scary nyaa.

    BalasPadam

'Like' Facebook

Rakan-rakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...