Ahad, 24 Ogos 2014

Jillboobs fesyen terkini perempuan


Jillboobs memberi maksud bahawasanya seseorang perempuan muslim itu berjilbab tetapi masih menonjolkan "payudara" (tetek/nenen/buah dada/kopek) nya.

Penonjolan ini akan menarik perhatian kaum Adam bila ternampak bonjol jer kat dada walaupun gadis atau wanita itu bertudung.

Fesyen sebegini mula-mulanya popular di negara Indonesia tetapi sejak akhir-akhir ini rasanya di Malaysia dah banyak yang pakai camgitu.

Wahlawehhh...memang terjojol lah mata lelaki biler tengok "boobs' tu...hahaha
Dunia-duniaaaaa...dah akhir zaman!!!


Padahal, hijab mengikut syariah bukan hanya digunakan untuk menutup rambut. Perempuan yang berkomitmen untuk berhijab juga wajib menutup seluruh bagian tubuhnya agar lekukan tidak mengundang syahwat kaum Adam. Hal ini sesuai dengan ayat yang disebutkan berikut ini :

“Hai Nabi, katakanlah kepada isteri-isterimu, anak-anak perempuanmu dan isteri-isteri orang mukmin: "Hendaklah mereka mengulurkan jilbabnya ke seluruh tubuh mereka". Yang demikian itu supaya mereka lebih mudah untuk dikenal, karena itu mereka tidak diganggu. Dan Allah adalah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.” (Al-Ahzab :59);

“..dan hendaklah mereka menutupkan kain kudung/khimar ke dadanya...” (An Nuur :3)


Jillboobs tahap seksi


Jillboob "Pak Lurah"

Jillboob terjojol

9 ulasan:

  1. mmmmmmmmmm orang lelaki dah lama dah mengamalkan Jilbutt. Pakai baju "Tuck-in" kan nampak bentuk punggung? Punggung lelaki merupakan satu objek fantasi sexual wanita juga. Jangan ingat lelaki sahaja berfantasi wanita pun sama juga.

    BalasPadam
    Balasan
    1. o ya ka.. ingat kot biasa jer.. tq 4 da info. pasni aku pakai baju batik jer la :)

      Padam
  2. Nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAIBABI Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis dan DAPBANGKAIBABI, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam, serta pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH SWT cthnya), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA! MO biasa si KAPIRDAJAL juga menyamaq masuk Islam utk. berkahwin dgn. Raja-Raja/pemimpin penting Islam/Melayu utk. merosakkan mereka jadi si Liberal! Dan satu lagi MO si KAPIRDAJAL ialah dgn. menyesatkan anak-anak muda Islam/Melayu kita terutamanya puak artis yg. jadi model anak-anak muda, utk. jadi puak HOMO-LESBI-SODOM dan si PORNO!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  3. aku memang suka perempuan pakai Jillboobs ni..memang mengancam..stim habis..tambah-tambah yang payudara besar...

    BalasPadam
  4. OI anonPORNOBABI 11.20pg, lu punya ekoq ni si-PENDATANG/PENCEROBOH PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?!

    Berapa manyak JUBOQ BABI lu SODOM aaah?

    PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-si-PORNORASIS-no-1!

    BalasPadam

'Like' Facebook

Rakan-rakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...