Jumaat, 8 Ogos 2014

Ellen Guru Muzik Pesta Bogel Penang


Hari ini 8 Ogos 2014, pihak polis menahan seorang guru wanita rakyat tempatan yang dipercayai merupakan salah seorang peserta acara sukan berbogel yang dianjurkan di pantai Teluk Ketampi, Teluk Bahang di sini baru-baru ini. 

Guru muzik berusia 34 tahun yang hanya dikenali sebagai Ellen itu ditahan di rumahnya di Bayan Lepas, dekat sini semalam dan direman hari ini bagi membantu siasatan.

teka mana satu Ellen?


Kelmarin pihak polis sudah mengenal pasti seramai 15 individu yang dipercayai terlibat dalam aktiviti sukan dalam keadaan berbogel di Pantai Teluk Kampi, Teluk Bahang, dekat sini baru-baru ini.

Ketua Polis Pulau Pinang, Datuk Abdul Rahim Hanafi berkata, pihaknya kini sedang mengesan kesemua individu terbabit bagi melengkapkan siasatan berhubung kes tersebut.

Menurut beliau, berdasarkan maklumat yang diperoleh pihaknya, tujuh daripada individu yang dikenal pasti terbabit dipercayai merupakan warga tempatan manakala empat lagi warganegara Singapura.

Tambahnya, dua lagi individu dipercayai merupakan warganegara Myanmar manakala masing-masing seorang dari Filipina dan India.

"Kes ini disiasat di bawah Seksyen 509 Kanun Keseksaan. Kita juga telah kenal pasti kesemua enam wanita dan sembilan lelaki dalam video itu.

"Kita sedang mengesan mereka bagi membantu siasatan," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Beberapa pihak semalam membuat laporan polis berhubung video bertajuk 'Pesta Bogel Di Teluk Bahang, Penang' yang tersebar secara meluas dalam laman sosial sejak kelmarin.

Video berdurasi lima minit 52 saat itu memaparkan sekumpulan lelaki dan wanita dewasa dalam keadaan bogel melakukan pelbagai aktiviti di sebuah pondok dan di tepi pantai berkenaan dan program berkenaan dipercayai dianjurkan aktivis alam sekitar dari Singapura.

Dalam video itu, peserta program tersebut melukis di badan antara satu sama lain dalam keadaan berbogel, menari serta mengadakan acara sukan dan diakhiri dengan aktiviti unggun api pada sebelah malam serta tertera tulisan see u in 2015 (Jumpa anda pada 2015).

Menurut Abdul Rahim, sehingga semalam, polis merekod keterangan daripada 10 individu awam yang dipercayai dapat membantu menjalankan siasatan berhubung penganjuran sukan bogel berkenaan.

Dalam masa sama, beliau meminta orang ramai dan mana-mana pihak yang mempunyai maklumat berhubung aktiviti sukan bogel tersebut menyalurkannya kepada polis bagi membantu siasatan.

Sementara itu, Pihak berkuasa Taman Negara Pulau Pinang sedang menjalankan siasatan dalaman terhadap seorang kakitangannya yang bertugas sebagai penjaga kawasan di Teluk Kampi dekat Teluk Bahang, ekoran kejadian pesta sukan bogel yang didakwa berlangsung di pantai itu Mei lalu.

Kakitangan itu didakwa mengetahui aktiviti memalukan tersebut dan sudah memberi amaran kepada kumpulan terbabit supaya tidak melakukan perkara mengaibkan berkenaan namun gagal memaklumkan kepada pihak atasan mengenainya.

ni acara berenang atas badan...syok kan?
 
Kejadian pelancong berbogel di Pantai Teluk Kampi, Teluk Bahang yang terletak dalam kawasan Taman Negara Pulau Pinang (TNPP)dekat sini, dipercayai pernah berlaku sebelum ini namun tidak didedahkan kepada umum.

Seorang pemandu bot yang membawa pelancong ke kawasan itu memberitahu, perbuatan tersebut bukan rahsia dalam kalangan mereka dan penduduk sekitar namun tidak didedahkan kepada umum.

"Perkara seperti itu memang berlaku namun hanya mereka yang biasa atau bekerja di sini sahaja tahu mengenai kegiatan berkenaan.

"Kami yang tahu hanya mendiamkan diri sahaja dan tidak mahu kecoh kerana boleh mencetuskan pelbagai spekulasi. Namun, berdiam diri bukan bermakna kami bersubahat dengan mereka," katanya.

Pemandu bot berkenaan yang enggan dikenali berkata, penduduk kawasan sekitar terutama remaja juga sering datang ke situ dan mengintip perbuatan pelancong asing yang berkelakuan tidak sopan.

"Saya pernah mendengar remaja di kawasan sekitar bercakap mengenai perkara ini, namun tidak tahu sejauh mana kebenarannya," katanya.

Semalam, beberapa blog mendedahkan video sekumpulan lelaki dan wanita bertelanjang menyertai pelbagai acara sukan yang diadakan di pantai Teluk Bahang.

Video bertajuk Malaysia Nudist Sport Games 2014 itu turut dimuat naik menerusi laman perkongsian video Vimeo berdurasi kira-kira lima minit dipercayai sebulan lalu.

Sementara itu, seorang anggota polis yang bertugas di Ibu Pejabat Polis Daerah ( IPD) Barat Daya memberitahu, beliau pernah terserempak dengan kumpulan pelancong asing berbogel di pantai berkenaan beberapa tahun lalu.

"Kejadian itu berlaku pada awal tahun 2012 ketika saya dan beberapa rakan ke sana untuk aktiviti riadah.

"Kumpulan pelancong itu berada pada jarak 50 meter daripada kami dan mereka sedang berjemur dan bergurau senda dalam keadaan tidak berpakaian," katanya.

Menurutnya, perkara itu tidak dipanjangkan kerana tidak mahu mencetus sebarang kontroversi namun beliau terkejut apabila dimaklumkan mengenai rakaman penganjuran sukan dalam keadaan berbogel di pantai itu menerusi internet.

nenen udah meloloi

pilih lah mana satu ndak???



7 ulasan:

  1. DULU ADA INGAT TERASA KOCK SEBUK KATA RAKYAT CINA DI BOGEL DALAM LOKAP
    SEKARANG NEGERI BABI DAP TELANJANG , HOI LANCUK TERASA NAK KOCK MANU LU APA DIAM
    BODOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

    BalasPadam
  2. kote kecik..tak malu

    BalasPadam
  3. Tak menyelerakan..kecut, mati pucuk, monopous..macam babi terlepas sangkar..menyondol aje..diorang berani buat sebab Lim Guang Eng dan lawyer pakatan boleh kowtim punya..weak..muntah hijau ..

    BalasPadam
  4. So thing is true true. All Chinese dudes has small dick.. hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. "Dick Head" is a short form for a person with tiny dick yet so big headed and like to show-off.

      Padam
  5. hahahaha.... mereka semua ni tak bersunat rupanya... patutla suka bogel macam buda2 kecil yang suka bogel... pada LGE TAHNIAH KEPADA ANDA DAN KERAJAAN NEGERI PULAU PINANG... PULAU PINANG BEBAS BOGEL...

    BalasPadam
  6. 有機會我都參加

    BalasPadam

'Like' Facebook

Rakan-rakan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...