Sabtu, 4 Mei 2013

Video Seks Versi 3 : Anak Kak Jijah Oral Seks


Selepas keluar video 1 dan video 2 kini kita pergi ke video no 3 pula. Aksi disini adalah paling panas dan ekstrem apabila teknik oral digunakan.

Muat-turun lah video itu DISINI.




Tapi blog SuaraPakatanRakyat dah mula memutar belitkan cerita untuk menutup bangkai yang makin membusuk pemimpin PKR. Berikut adalah apa yang ditulis;
Itu semua cerita lama, berlaku semasa Nurul Izzah masih menuntut pengajian Ijazah pertama di Universiti Tenaga Nasional dahulu.  Semua orang pernah buat silap, yang membezakan hanya dirakam atau tidak sahaja. 
Justeru laman ini mengajak agar semua orang berfikiran rasional dan mengelak dari menjadi seperti Tuhan nak menghukum sama ada seseorang itu berdosa atau tidaknya.
Itu belum lagi kita sebutkan bagaimana majoriti rakyat Malaysia ini yang sudah terbukti menolak penggunaan video seks untuk menjatuhkan karier pemimpin politik.
 
 Tunjuklah video macam mana jelas sekalipun, tidak ada siapa yang akan percaya.  Hanya orang bodoh dan tidak berakal sahaja yang mudah percaya dengan video-video macam itu.
Sampai macam tue sekali punya Spin. Walaupun apa saja yang cuma diputarbelitkan hari ini Wan Jijah dah mengaku dilaman blognya mengatakan itu adalah aksi terlarang Anak Sulongnya.


Aummm...jangan tengok lamer-lamer nanti tercekik...gua dah tengok tapi rasa loya tekak, aduyaiii

aksi ais-krim lebih kurang macam Azmin jugak
Azmin punyer gambar kat sini.





*Undilah PKR jika anda sokong pemimpin dari golongan LGBT dan pengamal seks bebas.









1 ulasan:

  1. Blogger goblog.. perangkap pembangkang dah mengena,
    Video ini adalah tulin , bukan lakunan, tetapi pelakunya bukan nurul tetapi pelajar yang mirip urul tetepi pejajar yang terdesak nak lulus, mungkit dirakam di CCTV. Video ini sengaja di bagi kps blogger goblog pro bn supaya di putarkan dan nurul ynag Nampak baik dapat simpati. Sudah2 lah video ini tak akan menaikkan undi bn tetapi menjatuhkannya, jadi pengundi bn abaikan video ini dan terus sokong bn, kita tak perlu bagi undi simpati kepada PR

    BalasPadam

'Like' Facebook

Rakan-rakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...