Rabu, 1 Mei 2013

Nurul Izzah tercalit dakwat dakwat kekal kat pu...

PANAS... DAKWAT KEKAL TIDAK KEKAL DAKWAAN IZZAH dan TIAN CHUA DIBONGKARKAN OLEH MANGSA SENDIRI!!!

Sebentar tadi mangsa diwawancara secara langsung. Mangsa tampil selepas menyedari bahawa gambar yang diedar oleh Nurul Izzah dalam laman sosial itu adalah gambarnya.

Mangsa yang dimaksudkan adalah Mejar Aszmee meluahkan rasa dukacita kepada wartawan dan rakan media turut mendedahkan rasa dipergunakan serta diambil kesempatan terhadap politik kotor oleh nurul izzah dan tian chua semalam. Mangsa juga menyatakan terasa dirinya telah mengkhianati kepada angkatan tentera yang lain.

Berkongsi cerita kisah apa yang berlaku, Mejar menceritakan kejadian berlaku di taman koperasi polis semasa menemani isterinya berjumpa kawannya terserempak dengan nurul izzah yang menahan kereta mereka serta mohon bercakap dengan, nurul izzah juga mohon untuk melihat jari dakwat kekal tersebut. Izzah juga didakwa cuba nak padamkan dengan 2 jenis bahan yang tidak diketahui jenisnya.

Ternyata penipuan izzah kantoi bila tuan punya badan tampil. Dakwat yang didakwa tidak kekal masih kekal dijari mejar seperti gambar diatas ambil dijarinya.
Apa cerita ni Nurul Izzah tuan punya badan kata kau berbohong!!!


7 ulasan:

  1. Kalau kita sendiri tu tak jujur, jangan pula dok ingat orang lain( SPR ) macam kita juga.

    BalasPadam
  2. Aku ingat calit kat PUKI.... Buang masa aku baca blog kamu ni.... Woiiii.... Aku nak yang lucah punya.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Puting tetek la!!!

      Padam
    2. atau PUnai Tian Chua?

      Padam
  3. Nurul izah ponggong dah kena balun

    BalasPadam
  4. Aku hairan betullah.... Syitan mana yang sedang bersarang didalam badan si Nurul ni sehingga sampai sebegitu keji perangainya..... Betuah betul Kak Jah mengandungkannya...... Mengalahkan anak haram....

    BalasPadam
  5. bog puki mak lu bn cilaka!!!

    BalasPadam

'Like' Facebook

Rakan-rakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...