Selasa, 15 Mei 2012

Video Nizar meroyan angkat kaki lepas kena balun




Aduhai, Nizar ni meroyan tak habis-habis buruk kelaku sasau nyer...kesian jugak gua tengok YB PAS ni. Sejak dari kena turun takhta MB Perak berubah teruk perangai dia macam-macam kelaku yang aneh ada, yang kelakar pun ada, yang buat kerja bodoh pun ada...kesian gua tengok lu ni tapi takpe gua faham dulu masa tu lu tengah sedap duduk kerusi MB tiba-tiba kena bagi balik, mana tak meroyan jadinya.

Saksikan video diatas betul-betul, bila Nizar sampai jer...penceramah tu tarak goyang pun, tak terkedu pun, rileks jer siap balun lagi kaw-kaw masa dia tengah ada. Tapi Nizar memang muka tak malu betoi, dah ler tak dijemput tapi boleh selamba jer pi duduk kat meja VIP kat depan tu sambil tersengih-sengih dan tayang gigi arnabnya. Lepas tu dah tak tahan telinga kena balun (sebab penceramah menghujah kisah benar dan ada fakta) dia pun angkat kaki, cabut.

Ermmm alahai Nizar oii, entah apa la yang akan kau citer pulak kat kem kau tentang terjahan meroyan kau tu ke tempat ceramah orang, lepas ni. Berapa banyak bohong la kau nak tambah lagi? Gua dengar khabar angin kat dalam parti mu tu pun ramai dah getik dengan kamu...agaknya sebab terlampau gelimatttt.

Udah ler tu, mu kena ingat dulu mu jadi MB dulu pun sebagai proxy jer atau boneka kena dengor cakap DAP NgahNgeh tu. Nak buat sesuatu keputusan pun kena rujuk kepada exco DAP tu, tiada kuasa eksekutif penuh sebagai betoi-betoi berkuasa Menteri Besar...hanya boleh bermegah pada nama jawatan jer.


21 ulasan:

  1. ehehehehehehe...

    BalasPadam
  2. hehehee.. edit jgn x edit... kan tanpanama kan... kui3

    BalasPadam
  3. Buat kerja betul..betul..jgn sampai pecah lubang..

    BalasPadam
  4. nizar > eh.. ni bukan saya, ini lah dia umno, cuba menfitnah dgn apa cara sekali pun

    Rakyat Marhean > ..................................#%$#%$ ~!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah kantoi tu , udah le

      Padam
  5. nampak sgt editnya..... macam tv3 lak ada potong2.............

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bro..tang mana yg edit tu bro..engkau tak nampak ke yg si nizar tu salam dgn penceramah dlm video tu dah terus belah...bro tengok video sampai habis..baru tau betul ke tak...dengar cerita sampai habis..nanti kalau disebarkan dikatakan fitnah...dengar khabar angin dan sebarkan..express train kita ke neraka bro..so tengok betul2..baru komen...guna fikiran buat keputusan bukannya perasaan dan perasan mcm pemimpin2 PR..

      Padam
  6. Kepada puak PAS..sedar lah bahawa anda semua mempunyai pemimpin yg KAKI FITNAH...baru2 ni Nizar kata Najib minta tlg tentera jika kalah PRU13 dan Tentera tak nak tlg..last2 rupanya nizar dengar khabar angin je..tanya bukti tak ada !..kenapa Nizar ni suka sangat kelentong rakyat...yg kepiah kat kepala tu buat apa..buat malu je..baik pakai baju melayu , pakai 'cap' kat kepala..baru rock beb !..mu dgn geng2 mu sama je..kuat kelentong..boss mu yg besar tu DSAI..lagi kuat kelentong...menipu je kerja dia..semuanya kata UMNO fitnah..senang je utk lepaskan diri..tp ingat Allah ada..sampai masa kau akan rasa 'nikmatnya dunia'...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Orang2 UMNO adalah orang2 beriman...cuba tulis perkataan UMNO dalam jawi, kan jadi A-Manu...maksudnya orang2 beriman. jadinya, orang yg paling beriman di Perak ialah orang2 UMNO.

      Padam
    2. hahah vedio ni telah diedit oleh kaki fitnah umno bersubahat pun dapat balasan

      Padam
  7. Filem ini untuk si nizar je, tayang perdana tentang hal nizar yang lain dipotong umno...BERSIH katanya

    BalasPadam
    Balasan
    1. siapa nak mengaku, berak tengah jalan

      Padam
  8. Orang UMNO Perak kuat, undi solid kat BN, tetapi apakan daya, cina ramai juger. Kena ramaikan lagi rakyat Melayu di Perak agar dapat kekalkan warisan Kesultanan Melayu Melaka di Negeri Perak.

    BalasPadam
  9. kita tak leh harapkan orang bukan Melayu lagi dah... deme ni numpang bila negeri kita kayer, bila udah miskin, deme laghi ke rumah deme di luar negara. ayyuh orang Melayu, perameikan umat Melayu agar kuasa ekonomi, politik kekal di tangan melayu dan DYMM Paduka Seri Sultan Perak.

    BalasPadam
  10. Video ORI Sudah Dapat!Edisi KANTOI Datang Lagi!Mari Kita TELITI.Video Editan Umno Ni.
    http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=334443

    BalasPadam
  11. Oleh kerana yang merakam video ini ialah pencacai UMNO, sudah pasti mereka tidak akan upload versi original sebelum di edit bagi menunjukkan Nizar telah menipu bahawa ketika beliau datang penceramah yang tah apa namanya tu dah mati kutu..
    Kenapa aku kata video ini telah diedit?

    Pada minit yang ke 1:56 Nizar telah sampai dan pada minit ke 2:12 penceramah mereka ketika itu iaitu Hanafiah kelihatan terketar-ketar mengubah lap top yang ada didepannya.

    Hanafiah kelihatan terketar-ketar mengubah lap top yang ada didepannya pada minit ke 2:12

    Lalu BELAH Dari Podium pada minit ke 2:14


    Tiba-tiba pada minit yang ke 2:35 bunyi asal telah bertukar dan suara dari rakaman awal telah dimasukkan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. udah le tu. dah kantoi udah le

      Padam
  12. Hanafiah sedang terpinga-pinga dengan mulut yang tidak terbuka tetapi suaranya ada..pada minit 3:35



    Bagi menipu kononnya Hanafiah meneruskan ceramah dengan menghentam Nizar secara berdepan pada minit yang ke 3:49 dimasukkan ucapan Hanafiah diawal ceramah.
    pada minit yang ke 3:49 dimasukkan ucapan Hanafiah diawal ceramah.

    Kononnya kerana tidak tahan dihentam Nizar mengangkat kaki dari ceramah UMNO itu.. pada minit yang ke 4:54 Nizarmula mengangkat kaki.. perhatkan BATOL AIR dibawah ini.. dan perhatkan juga sudut bukaan lap top dibawah ini.. dan ketika ini kelihatan Hanafiah masih terpinga-pinga..

    BalasPadam
  13. Persoalannye...Kalo Betul La Mat Umno Ni Ngata DSN Ni DEPAN DEPAN...Apa pasal Tiba2 Secara MAGIC Botol Air Tu ADA dan Sudut Bukaan Laptop Nya Berubah???



    ni pulak komen dari you tube:

    cube compare minit 4.42 dgn 4.52 lepas keluar perkataan hijau tu..pd minit ke 4.42 tak de lagi botol air n cawan kat sebelah laptop penipu tu..tp minit ke 4.52, tibe2 dh ade cawan ngn botol air selah laptop..mknanya ade lagi yg disorok kan tgh2 tu kita tak tahu..mkn dosa fitnah la kau yg buat video masuk utube ni...sigh
    MrJangguterror 2 hours ago 10

    So TERBUKTI...Video Tersebut Telah DI EDIT!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. memg berdosa fitnah tu, tapi menipu pun berdosa juga

      Padam
    2. Nizar ingat cina suka sangat ke dia. Jadi batu loncatan aje le. Dia ingat bila cina melopong mulut dengo dia berceramah, org cina tu percya. Tapi dema heran bodohnya si nizar ni , Melayu ni tarak guna, bangsa sendiri dia kutuk ini kan pulak gua ! Haiya tarak bole percaya OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...........

      Padam

'Like' Facebook

Rakan-rakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...