Jumaat, 18 Mei 2012

Sanhuri NKP Kampar Meroyan Masuk DAP berjangkit dari Nizar









berjawatan Naib Ketua Pemuda
Perak ni dah teruk penyakit MEROYAN makin menjadi-jadi, virus meroyan yang disebarkan oleh Nizar (bekas MB 11 bulan). Baru sebentar tadi seorang berjawatan nombor 2 dalam Pemuda Bahagian Umno Kampar telah dilaporkan serta dilihat mengalami gejala-gejala simptom meroyan. Untuk mengesahkan simptom meroyan ini telah berjangkit sila lihat 2 gambar diatas dimana didapati mangsa iaitu Sanhuri berada bersama Nizar Meroyan dan Sivakumar Pokok. 


Dilapurkan bahawa Naib Ketua Pemuda Bahagian Kampar ini telah melalak-lalak akan ketidakpuashatiannya akibat tak dapat projek yang di mohonnya di pejabat tanah Batu Gajah. Mungkin kerana di kantin itu terdapat ramai orang maka beliau mula salakan di situ, kalau idak siapa yang nak dengor betoi jugak.


Dalam pada itu, beliau juga memegang borang keahlian DAP di tangannya sambil menyalak KITA KENA TUKAR! SAYA KELUAR UMNO DAN MASUK DAP! HIDUP DAP, HIDUP DAP,HIDUP DAP!


Apa la ke bangang lagi seorang Melayu ni, sebab tak dapat projek dah tukar prinsip dalam diri...langsung takde sifat perjuangan dalam parti, yang dia ingat masuk UMNO dapat jawatan nak radok projek jer...ini lah segolongan (minoriti) orang melayu yang dalam otaknya kira nak hidup senang untuk diri sendiri jer tiada erti perjuangan dalam matlamat asal lebih-lebih lagi kepada bangsa.


Sedangkan beberapa hari lalu kita kita dikejutkan dengan Orang No 3 bangsa Melayu  yang keluar dari DAP kerana tidak sefahaman dengan ideologi parti DAP dan didapati tidak memperjuangkan orang Melayu seikhlasnya. Tunku Aziz yang memegang antara jawatan yang tertinggi pun sanggup tinggalkan DAP kerana ada rasa sayangnya sikit kepada bangsa Melayu. Tetapi ni dah terbalik, ada juga orang Melayu yang berjawatan dalam UMNO pulak tu nak masuk DAP, apa ke bangangnya dia ni....sebab tak dapat projek je???


Takpe la orang macam ni kalau takde dalam UMNO pun lagi bagiuh jugak elok berambus jer, UMNO tak memerlukan orang macam kamu. Kamu tu siapa??? hanya secebis virus jer, elok ler nyah kau pergi berambos.














pssssttt :  maap tiada video dikeluarkan, nanti ramai pulak puak sana yang cakap video diedit.








3 ulasan:

  1. Inilah Melayu yang mudah dibeli. Berapa DAP bayar dia.Bukan senang nak melalak depan orang ramai kalau habuannya sedikit.

    Inilah kaum kerabat SiKitol

    BalasPadam
  2. Bukan dia sorang aje yg bersikap , ada lagi org UMNO yg jadi parasit. Rugi UMNO ada org macam tu.

    BalasPadam
  3. kalau lah semua orang macam dia ni.rugi umno mengambil dia sebagai ahli.orang2 kampar mungkin dah tersalah pilih.orang melayu yang mudah di beli dengan projek dan kedudukan.memang benarlah di zaman yang serba canggih ni dia jugak yang jadi sikitol zaman moden.bila ada habuan baru nak berkhidmat untuk agama bangsa dan negara.orang seperti ni banyak boleh kita temui di tepi jalan seperti pegemis jalanan.orang seperti ni tak payahlah kita hormati dan kita beri dia kedudukan.orang seperti ni patut di tembak aje.orang seperti ni mudah boleh di beli dan mudah terpengaruh dengan pihak yang inginkan kemusnahan satu2 negara.jadi orang2 melayu yang beriman dan sayang kan agama bangsa dan negaranya waspadalah dengan orang2 yang seprti ni.supaya negara yang kita cinta dan kasihi ini akan makmur dan sejatera selalu hendak nya.

    BalasPadam

'Like' Facebook

Rakan-rakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...