Ahad, 27 Mei 2012

Takkan Mintak Maap je kot, Sanhuri!



THE DAMAGE HAVE BEEN DONE!!!
Wahai si Sanhuri, ikut suka kepala hotak kau jer nak buat apa kau suka, ya!
Maap konon, senang cakap...bebenor sikit yob oiii, kejadian dah pun berlaku, kehancuran telah pun kau buat, keMALUan usah cakap lah...ko dah contengkan arang ke muka kami.
Takkan senang jer kau nak kami maafkan kamu, tanpa ada apa tindakan ...bagi ayor liur jer dalam wawancara oleh Perak Today. Kamu sepatutnya dah letak jawatan kamu dalam UMNO dan semua yang lain bersangkutan dengan UMNO termasuk ahli majlis dan kelab pasir ko tu.
Manusia macam kau ni patut dihukum biar ada pengajaran bukan sewenang-wenang nyer dibiarkan, akibatnya boleh membusukkan nama parti dan imej orang Melayu.

Kau patut ucapkan banyak-banyak terima kasih dan mintak ampun dengan orang bahagian kau sebab masih menerima kau kembali dan panggil media untuk counter balik DAMAGE yang telah kau buat.
Muka kau memang tak malu, boleh buat bodoh jer pasal hal ini, sepatutnya selepas kau mintak maaf kau letak semua jawatan kau tu. Ramai yang lain lebih layak dan sepatutnya diberi peluang untuk berkhidmat. Tak cukop ker dengan berbagai bantuan yang kau dapat dari kerajaan termasuk kilang kayu yang disponsor penuh geran dari kerajaan, heran juga tak cukop ke semua yang dah dapat.
Jangan fikir untuk tengkolok perot kau sendir jer, orang lain pun ada yang lapor jugak tapi taklah lompat meroyan macam lu, samdol. Kau dah lah makan sorang lepas tu salah kan UMNO, punyer ler bangang...yang kau marahkan takdapat pasir tu nape? Sepatutnya kau halakan kepada pegawai pejabat tanah yang bermasalah dengan kau, kenape ko salahkan UMNO?, buatlah repot tentang rasuah ker salahguna kuasa kepada SPRM tentang pegawai pejabat tanah tu...nape nak tuju kat UMNO plak.
Bahlul la mamat ni, dah la masa zaman Nizar dia pun ada dapat juga pasir, kata Nizar, kan dah kantoi....apa ko nak lagi samdol, banyak dahkan kau dapat ni???

Menteri Besar dalam suatu wawancara pun dah sebut kalau orang macam kau nak pi masuk DAP amatlah dipersilakan, kita tak rugi apa. Kita tak perlukan orang macam kamu yang masuk UMNO dengan niat nak buat duit dan nak kejor projek.
Dah lah cukup, jangan buat muka tak malu lagi dalam UMNO, cepat letak jawatan kau tu sebelum tindakan disiplin oleh pihak atasan menyusul.

Pssttt : kalau kau rasa nak meroyan jangan lupa, cepat-cepat makan obat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

'Like' Facebook

Rakan-rakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...