Sabtu, 14 Julai 2012

Restoran Arab hidang Penari Separuh Bogel


KUALA LUMPUR: “Saya tidak malu melakukan aksi gelek kerana pendapatan yang saya terima cukup lumayan,” kata penari gelek berbangsa Melayu yang bekerja di sebuah restoran Arab di ibu kota.

Pekerjaan sebagai penari gelek yang sebelum ini asing bagi masyarakat Melayu dan hanya boleh ditonton di kaca televisyen dan di negara Asia Barat, kini menjadi punca pendapatan lumayan bagi segelintir penduduk di Malaysia.

Difahamkan kemunculan penari gelek Melayu berikutan peningkatan pelancong dari Timur Tengah yang mengunjungi Malaysia sama ada untuk melancong atau urusan perniagaan.

Putri , 26 (bukan nama sebenar) berkata, dia seronok melakukan pekerjaan sebagai penari gelek untuk menghiburkan pengunjung yang majoriti terdiri daripada masyarakat Timur Tengah.

Malah, dia tidak kisah tubuhnya dijamah mata lelaki yang asyik memandang lenggok pinggul dan dada separuh bogelnya.

Dengan pendapatan mencecah lebih RM8000 sebulan gadis yang juga penuntut kolej swasta ini tidak segan-silu untuk melakukan pekerjaan ini. Upah yang sangat lumayan dengan hanya menari gelek selama 15 minit sahaja dia dibayar RM500.




* sumber dari laman sesawang akhbar tempatan

19 ulasan:

  1. Wow.... Gebunya

    BalasPadam
  2. Kalau le dapat ngngkek alangkah bahagianya

    BalasPadam
  3. Ini blog lucah

    BalasPadam
  4. Selain dari pak arab, orangnumno pun layan juga tarian gelek. Siapa boleh bagi tips banyak boleh bawak ke kamar.

    BalasPadam
  5. Tak stim pun...

    BalasPadam
  6. Blogger umno kuat seks

    BalasPadam
  7. Aku nak order yang baju puti yang kat atas tu. dapat jilat pantat pun jadik...

    BalasPadam
  8. Syorga..syorga..syorga..

    BalasPadam
  9. Kalor bab seks, berpusu-pusu komen kuar...hehehe

    BalasPadam
  10. Ceh bloger lucah

    BalasPadam
  11. Kasi najib tengok la. Rosmah udah mono.

    BalasPadam
  12. Kapla najib kasi taruk atas tetek misti rambut tumbuh balik...hahaha...

    BalasPadam
  13. pergghhhh.... yg gambo tengah tu... meleleh aku tgk..... boleh lemas tu kalau dayungan tak cukup kuat....

    BalasPadam
  14. Passeks... Main abby

    BalasPadam
  15. Abby punya gelek lagi best

    BalasPadam
  16. Hati hati dengan perangkap seks umporno

    BalasPadam
  17. Ramai jugak pak pak lebai PAS terliur sama beb...usah hipokrit! Kahkahkahkah.

    BalasPadam
  18. blog yang bagus... dan artikel artikelnya sangat informatif.. terima kasih dan salam persahabatan.. sigit hermawan go blog

    BalasPadam

'Like' Facebook

Rakan-rakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...