Selasa, 17 Julai 2012

Nasha Aziz, kenai ke Budak Benteng ni???...hahaha

Terkejut Kinta Menjerit (KM) pagi ini apabila diserang oleh blogger Budak Benteng (BB) dalam blognyer bertajuk  (Blogger Kinta Menjerit Meroyan)..boleh klik . Tak guna betoi, ada ke di panggil gua ni 'Meroyan', memang tak patut...gelaran 'meroyan' ini dari dulu KM dah bagi pada Niza (bekas Menteri Besar 11 bulan Perak). Niza ini baru betoi perangai meroyan sana-sini buat kacau, kecoh dan tak tentu hala.


Wahai blogger jiwang karat/mat bunga...Budak Benteng,

Kau tu lah yang meroyan dan perasan, ada hati nak ngorat Nasha Aziz....kihkihkih, nak pecah perot gua ketawa bila baca lu punya blog klik sini. Dalam hati ada taman ke??? cermin skit muka kau tu, muka macam spanar hidup ada hati nak kat modelling dan pelakon terkenal, hahaha. Sungguh pun usia Nasha tu dah cecah lebih 40 tahun tapi dia tak hinggin biler tengok muker spanar hidup kau tu.


BB:  apa Nasha cakap?



Kalau betoi lu tu giler dan suka sangat kat dia, gua nak tanya satu soalan jer...apa makanan kesukaan dia? Haa...mesti lu tak tahu kan?

Untuk membuktikan yang Nasha Aziz sentiasa dalam hati gua tengok gambar koleksi Nasha yang gua ada di bawah, gambar semasa Nasha ketika sekolah lagi di Tingkatan 3 pada tahun 1986.

Nasha Aziz...1986

Ini barulah dikata peminat tegar Nasha Aziz sampai gambar lama dia pun gua ada simpan.
Lagi satu, gua nak pesan, lu jangan pandai-pandai nak gossipkan gua dengan Rozita Che Wan pulak, gua takde kena mengena dengan dia...pilihan hati gua tetap Nasha Aziz. Kesian pulak Ruzita Che Wan sebab terbabit pulak dalam gossip blogger jiwang Budak Benteng ni.

Ruzita Che Wan


BooDark Ben10 ...lu pergi cermin dulu muka lu tu....hahaha !!!



2 ulasan:

'Like' Facebook

Rakan-rakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...