Sabtu, 7 Julai 2012

Siapa awek cun ditangkap bersama Uncle Sickeers





Namanya ialah Siti Nadhirah Mohd Zain dan berumur baru 26 tahun. Dipercayai statusnya adalah sebagai teman wanita Uncle Sickeers, tak pasti pulak ler kalau jadi teman seks (dah tengok video kat atas tu)nya. Suatu ketika dulu pernah menjadi pengacara rancangan 'Seks' yang diterbitkan oleh Sickeers.

Mereka berdua ini ditangkap polis dan diperintah reman oleh Majistret Md Isa Mohamed di Mahkamah Majistret Johor Bahru. Kedua-dua mereka disiasat mengikut Seksyen 8(1)(d) Akta Rahsia Rasmi 1972 kerana menghina dan menfitnah Sultan Johor didalam blognya. Berikutan itu, pihak polis Johor menguji air kencing si Penangkap Hantu tak bertauliah ini, mungkin sebab tengok dia laklok kot...hasil ujian air kencing terhadap pengendali blog Uncle Seekers atau nama sebenarnya Syed Abdullah Syed Husein Al-Attas, adalah positif dadah dipercayai jenis MORFIN. Kes ini akan disiasat Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik IPD Nusajaya di bawah Seksyen 15 (1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952.

Sementara itu awek yang kena tangkap sekali dengan dia mungkin tak tahu dia ni penagih dadah. Hantu Sickeers ni dah rasuk dia kot, tengok foto mereka dua-dua tunjuk muka seronok pulak lepas kena gari dan bangga pakai baju warna ungu. Lepas tu boleh tunjuk isyarat tangan good-good pulak, hahaha...dah laklok memang lah camtu kurang perasaan malu tapi kesian awek tu dok ikut jer telatah mat pitt ni.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

'Like' Facebook

Rakan-rakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...