Rabu, 18 Julai 2012

Nasha...you jangan percaya cakap BooDark Ben10, fitnah tu!!!

Giler punyer blog BooDark Ben10, ada ke dia cakap gua blogger cerita seks. Dalam blog dia lagi banyak citer karut seks-seks, tak percaya cuba tengok dalam SENARAI ARTIKEL (tak percaye, tengok la sendiri) blog dia.

Duhai sayangku Nasha,
Jangan percaya cakap dia bulat-bulat, itu semua bohong dia sengaja nak burukkan nama i. Dia dengki sebab you tak layan dia, tu yang dia buat cerita bukan-bukan pasal i dia tuduh i blogger cerita seks.
Dia dengki sebab i ada banyak koleksi gambar you termasuk gambar you ketika you masih sekolah. Dasar blogger muker spanar hidup dia tak puas hati, dia cuba macam-macam cara untuk busukkan nama i (klik sini).


Hati i tetap pada you jangan risau.


Tengok kat bawah banyak foto-foto you yang terbaik i ada simpan. Bukti yang i setia pada you.



I nak you jauhkan diri dari blogger BooDark Ben10 ni.

1 ulasan:

'Like' Facebook

Rakan-rakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...