Sabtu, 4 Mei 2013

Nurul Izzah Totok LGBT...Jangan Terkejut



Mungkin ada orang yang salah anggap. Atau mungkin juga ada pihak yang tak tau lansung mengenai perkara ini. Tak mustahil juga ada yang terlepas pandang.

Ada orang tanya, "'Apa kejadahnya Si Nurul Izzah tu tanam bendera? Dia dah tak de kerja lain ke dari buat semak?" Memang dia tak de kerja pun.

Hakikatnya, apa yang cuba dibuat oleh Si Nurul Izzah tu merupakan satu tindakan simbolik. Ada yang kata, Si Nurul Izzah ni nak menggerakkan 'Malaysian Spring'.

Macam - macam spekulasi dibuat terhadap tindakan 'menanam bendera' yang telah dibuat oleh Si Nurul Izzah sebelum ini. Ada yang kata, bendera tu mewakili parti dalam Pakatan.

Kononnya, kata mereka, warna putih tu untuk DAPigs, warna biru untuk PKR, warna hijau untuk PAS, kuning pulak untuk BERSIH. Habis, warna merah tu untuk apa?

Nah! Itu yang menjadi persoalannya. Ada banyak warna didalam 'benih bendera' yang ditanam oleh Si Nurul Izzah tu sebelum ini. Ianya dah menjadi ikutan orang lain.

Terutama dikalangan budak - budak Mahasewel. Dengar kata dah merata diorang 'tanam benih bendera' tu. Untuk apa sebenarnya? Nak buat semak?

Hakikatnya, 'benih bendera' tu bukan mewakili parti - parti atau gabungan dalam Pakatan. Yang sebenarnya, ia mewakili simbol LGBT.


Kalau tak percaya, korang boleh Google. Taip perkataan 'LGBT' tu dan lihat sendiri warna - warna yang melambangkan pergerakan mereka.

Kita sendiri pun tau. Puak - puak Pakatan Haramjadah ni memang popular dengan pergerakan LGBT ni. Diorang memang menyokong Kebebasan Seksual dikalangan rakyat.

Kononnya, sokongan itu adalah demi untuk memperjuangakn 'Hak Asasi Manusia'. Manusia mana yang terima Kebebasan Seksual sedemikian?

Kalau kita tanya agama lain, diorang semua tolak fahaman Kebebasan Seksual ni. Jangan cakap la Islam je. Malah Kristian, Budha, Sikh, Hindu dan sebagainya pun tolak.



Hanya yang menyokong Kekebasan Seksual ni ialah agama Yahudi. Diorang je boleh terima LGBT ni. Jadi, memang jelas la puak - puak Pakatan Haramjadah ni ada kaitan dengan Yahudi. Tak payah la diorang susah - susah nak nafikan pulak!!!





Gua memang dah agak dari awal lagi bila foto dia dengan Vivian tersebar. Memang minah ni cenderung ke arah itu ditambah lagi dengan video seksnya yang baru keluar.






*undi PKR = undi LGBT






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

'Like' Facebook

Rakan-rakan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...