Selasa, 3 April 2012

Kantoi!!!...bekas MB 11 bulan

Apa la punya burok perangai, bermuka-muka pulak tu...dia dok ngater orang lain tapi sebenornyer kelaku dia lagi hebat konar nyer. Iskhhh...iskhhh...iskhhh, tau ler miker tu belajor tinggi sampai dapat gelaran 'IR'... agak-agak la nak nuduh orang lain pun, ni tengok surat yang KM lampirkan dibawah....aper ke haei nyer ni?
Udah ler tu wahai 'IR' oiii , bertaubat la miker tu dah pegi haji... cerr biler cakap tu bior yang bebenor ajer.
Bak kater Mr Karpal Singh pada parterner nyer 'anwar ibrahim harus bertaubat', sama ler patut miker pun kena dinasihat cam gitu jugak.
Tapi sebenor nyer KM bersimpati dengan bekas MB 11 bulan ni, kesian dia tak puas memerintah negeri Perak dulu, udah kena bagi balik.... tu yang jadi sasau meroyan tu kot....iskhhhh3 kesian.

Cubalah pembaca sekelian perati betoi-betoi gambor-gambor yang KM lampirkan ini dan pikior-pikior sendiri ler komer akan kaitan dan pincang nyer.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

'Like' Facebook

Rakan-rakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...