Ahad, 16 September 2012

Foto nenen Kate saman majalah Closer

Tidak lama dulu kita dihidangkan dengan cerita panas nenen Manohara, kali ini, Duchess of Cambrige's, Kate Middleton gempar apabila foto ketika mereka suami isteri tengah mandi separuh bogel telah diambil ketika di Perancis.

Foto yang agak tidak jelas dan pudar itu dilihat agak seksi dan menampakkan bentuk tubuh serta buah dada isteri Putera William itu.

Mereka bagaimanapun telah menfailkan saman di mahkamah Perancis ke atas penerbit Closer iaitu majalah gossip popular di Perancis kerana telah menyiarkan gambar separuh bogel itu dan atas dakwaan menceroboh hak privasi pada 14 hb September 2012 yang lalu.

Foto yang diambil di kolam renang ketika pasangan itu bercuti juga ada menampakkan Putera William yang sedang menyapu krim di tubuh isterinya Kate.

Sementara itu editor majalah Closer pula berkata bahawa foto itu biasa dan cuma hanya mengambarkan pasangan bercinta yang sedang bermesra bahkan mengatakan bahawa pasangan itu tidak melindung aksi mandi mereka serta menyebut 'mereka boleh dinampak dari jalanraya'.


2 ulasan:

  1. Buat bahan nak lancap kena saman gak ke!

    BalasPadam
  2. Salam saudara,
    Blog anda telah dipaut mohon kembali...maaf lambat respon, terima kasih

    BalasPadam

'Like' Facebook

Rakan-rakan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...