Sabtu, 19 Januari 2013

Provokasi tidak sihat dalam pemilihan barisan pimpinan MBM


Semasa majlis pencalonan Majlis Belia Malaysia (MBM) 2013 di dewan Hotel Summit USJ hari ini dicalar dengan edaran kertas nota propaganda yang memburukkan imej pimpinan-pimpinan pertubuhan belia di bawah MBM. Risalah dipercayai didalangi oleh salah seorang calon melawan pimpinan tertinggi ini ditabur seluroh dewan kepada semua hadirin. Taktik drastik dan kotor ini yang seiras dengan taktik politik parti pembangkang ada hati nak meraih undi di saat akhir waktu pencalonan mesyuarat tadi.

Dah lah dewan ditabur kertas propaganda itu, kat luar bangunan persidangan pulak di tampal banner besar-besar bahawa 'SAYA MUNGKIN TAK MAMPU MEMBUAT BEBERAPA PERKARA UNTUK DIRI DAN KELUARGA TETAPI SAYA AKAN MELAKUKAN APA SAHAJA UNTUK BELIA MALAYSIA'. Apa benda ni, macam ayat dari cina DAP jer....adakah kimak ni pencacai yang dihantar oleh talibarut komunis.

Ayat dalam risalah-risalah (sila lihat dibawah) macam nak puji Perdana Menteri kita tapi sebenarnya ada udang disebalik batu. Diri sendiri mahu cermin dahulu la baru nak kutok orang lain....









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

'Like' Facebook

Rakan-rakan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...