Sabtu, 19 Januari 2013

Sibuk hantar resume Jais ada hati nak jadi calon dalam PRU 13


Benarkah JAIS ada hantar resume kat PM dan nyatakan beliau nak jadi Calon PRU13 dan sebagai Presiden GPMS beliau Wajib jadi Calon...????hahhahahahaha

Kelakar lah, aku nak tanya, JAIS hantar resume atas perjanjian dengan Irmohizam ke?
Irmo ada janjikan wakil rakyat dengan syarat JAIS lawan Maliki? Sebelum pergi jauh, kepada JAIS sedar lah,Irmo tu nothing..xda kuasa apa pun..siapa dia nak arahkan Najib calonkan ko jadi Wakil Rakyat?

Apa teruk sangat kemaruk JAIS ni?

Yang tak tahan tu,misi dan visi JAIS Calon Presiden MBM ni ialah nak jadikan MBM lebih garang dan lantang dalam membawa suara belia? hello beb..GPMS apa Cite? aku rasa semenjak JAIS menang Presiden, GPMS makin kelam jew..yang ada pertandingan Bowling je baru-baru ni..
setakat pertandingan Bowling,Kelab sukan sekolah menengah pun boleh Anjur..

Isu Rumah Belia - Harap sangat sebelum perwakilan mengundi JAIS dapat jelaskan apa status Projek Perumahan Belia bernilai hampir 1Bilion tu ?Berjaya?berapa unit rumah dah siap?atau sekadar Gajah Putih?

Apa pun aku tak menghalang JAIS nak lawan Maliki,sebab ini amalan biasa dan bukti dalam MBM demokrasinya masih subur..siapa sahaja berhak bertanding asalkan benar-benar layak dan mampu membawa MBM lebih baik dari yang ada sekarang nie.Bukan sebab Dendam atau deal-deal tertentu yang menguntungkan individu berkepentingan,dan jika ini berlaku maka, runtuhlah sebuah organisasi besar untuk belia di negara ini...

MBM BUKAN platform golongan Elit Koporat dan Keparat!!!




* sumber dari blog kerisputera






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...