Selasa, 22 Januari 2013

BODOH punyer Niza Meroyan tak reti bahasa!!!


“Saya tidak berminat untuk berdebat dengan (Datuk Seri Mohamad Nizar (Jamaluddin). Dia seorang pembohong, buat apa kita nak buang masa melayan dia,” kata Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir.

Menurutnya, sikap ADUN Pasir Panjang yang suka berbohong dan memutarbelitkan sesuatu isu itu tidak memberikan sebarang faedah kepada pembangunan Perak dan masyarakat.

“Saya juga melahirkan kekecewaan terhadap sikap Nizar yang juga Ahli Parlimen Bukit Gantang yang terus berbohong mengenai permasalahan yang terdapat di kawasan Pasir Panjang.

“Saya fikir semua orang tahu .. yang berlaku dalam dewan. Jadi, saya nak sebutkan di sini.. saya tidak mahu ‘respon’ langsung kepada orang seperti dia.

“Orang seperti dia saya tidak perlu ‘respon’ lagi kerana beliau setiap kali bercakap.. setiap kali penuh dengan pembohongan.

“Apa guna saya membuang masa bercakap dengan dia.. orang yang sentiasa berbohong semata-mata,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas merasmikan Gelanggang Futsal dan makan tengah hari bersama Komuniti Kampung Padang Tembak dan Siswa Siswi Universiti Utara Malaysia (UUM) di Dewan Kampung Padang Tembak, Teluk Muroh, dekat Lumut, kelmarin.

Dr Zambry berkata, sebelum ini, Nizar juga dikatakan berbohong dengan dakwaan kononnya Kerajaan Malaysia telah menerima RM207 billion daripada Kerajaan Jepun untuk dibayar kepada mangsa-mangsa keretapi maut di Burma ketika Perang Dunia Kedua.

“Dia terus berbohong seperti yang telah dinyatakan dalam akhbar hari ini, Menteri Kewangan Kedua Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah telah memaklumkan bagaimana kerajaan Jepun memandang serius tuduhan ini yang menyebabkan beliau saban hari kehilangan kredibilitinya,” katanya.


* dipetik dari portal berita tempatan negeri Perak


Bangang punyer Niza Meroyan orang dah cakap takmau layan, lagi lu mau bikin. Tengok foto banner dibawah di mana Niza Meroyan ni kononnya dia nak adakan 'debat' kat Hotel Excelsior di Ipoh pada 23/1/2013, rabu ini. Dah sasau mamat ni syok sendiri pandai-pandai buat acara debat, kau debat la sorang-sorang malam tu layan royan kau tu. Kepada penyokong pakatan cepat la panggil NgarNger DAP tu tolong bagi mamat royan ni makan obat dah kritikal sasau nyer.

Kesian gua kenangkan kisah lu dulu dah la jadi menteri besor boneka dan takde kuasa eksekutif untuk buat keputusan, apa-apa hal terpaksa rujuk dulu dengan master DAP NgarNger. Kemudian pulak datang penyakit meroyan biler menyerbu masuk ceramah orang (umno) di Kampar (tajuk ceramah : Nizar Pembohong). Kecoh!!!...buat malu kau jer dah lah lepas tu kau spin pusing cerita kata diaorang yang takut kau. Tak payah lah Niza Meroyannnnn oiii....kau punya bohong sudah basi daaaa....









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

'Like' Facebook

Rakan-rakan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...