Sabtu, 13 Oktober 2012

Niza Meroyan! Dah ke kau tengok blog Budak Benteng???


Dalam berita yang yang dikeluarkan oleh akhbar Utusan Malaysia pada 11 hb. Oktober 2012, Jumaat yang lalu (sila lihat foto keratan akhbar tersebut dibawah), Niza Meroyan disebut menafikan dakwaan salahguna kuasa atau rasuah. Dia mengatakan bahawa tuduhan seperti dalam blog itu adalah satu pembohongan dan berkata bahawa dia akan tengok blog itu dahulu.

Wahai Niza Meroyan...dah ke kau tengok blog tu? Apa maklumbalas kau bila dah tengok blog tu, ke atau kau tak tahu alamat laman sesawangnya....Nah klik di bawah ;

' Blog Budak Benteng '

Dah kau tengok surat yang kau chop dan tandatangan itu ke wahai Niza Meroyannnn?...Kalau belum, boleh tengok kat bawah gua ada lampirkan sekali. Ya, sila jawab, sila jawab Niza Meroyan oiii malas gua nak cerita panjang lagi, sekarang gua dengar lu dah ada gelaran baru pulak ada orang lain dah bagi nama, 'Nizar Lambai' (siap ada gambor lagi, sila lihat dibawah, kih kih kih)....amboiiii giler glamour engkau ni ya.

Mana kau nak lari Niza Meroyan??? tak lama lagi SPRM akan cari kau sebab kau dah salah guna kuasa Menteri Besar Boneka kau tu. Bagi pegang kuasa 11 bulan je, macam-macam hal lu dah buat ya!

Panggil la budah suruhan yang berhinggus kau tu ( Salman Saleh ) suroh dia balun gua...hehehe tapi ingat cari bukti dulu jangan sondol macam babi giler. Nanti lu punyer babi ini kami sembelih tau.

Apsal senyap jer pasal isu Rumah Perak tu, cepat lar keluarkan bukti yang Zambry dah jual rumah tu. Mana??? ...cepat kasi keluar, cepatttt... nanti kena balun lagi.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

'Like' Facebook

Rakan-rakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...