Selasa, 19 Mac 2013

Budak Biadap maki Najib




Budak gampang ni siap bagi nombor telepon lagi, memang haram jadah punya perangai. Setakat maki PUKIMAK gua punyer nenek pun tahu.

Gua tak pasti sama ada post ini palsu atau betul tapi kalau takat buat kerja bodoh macam ini kau memang takde telor punyer olang.


Malas gua call nombor lu tu buat habis kredit aku jer....pppptuiih







2 ulasan:

  1. budak ni dah sewel pakai ketayap lagak orang Islam tapi perangai macam Yahudi ptui

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku sokong.. aku nak maki mak bapak dia, BUTOH BABI PUKI SIAL LANCAU PANTEK kikikiki

      Padam

'Like' Facebook

Rakan-rakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...