Sabtu, 23 Mac 2013

Blogger Milosuam kantoi cuba sabotaj UMB


Apa ler ke bodoh nyer blogger Milosuam ni ada ke makmal komputer pelajar universiti dikatanyer tempat UMB melatih cybertroopers. Dah la, lu ni memang penfitnah no 1 dari pakatan pembangkang dalam dunia blog.

Hahaha...tak payah la lu nak gertak. Macam budak kecik!!!...kalor betoi la lu ada semua maklumat tentang para cybertroopers tu kasi kuar la sekarang, hahaha lu kencing banyak kuat la Milosuam. Daripada foto yang lu siarkan kitaorang dah tau tu tipu punya gambar.

Suruh Nuar tu saman dulu Gomo...kan gambor ponggong dah keluor. Jangan marah yea...kalor marah boleh hantar kakipukul kasi hantam sama gua....hahaha


Kalor komer nak tengok dalam blog Milosuam KLIK








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

'Like' Facebook

Rakan-rakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...