Selasa, 12 Mac 2013

Gempar!!! Cikgu mulot longkang ni bakal dipecat ...


MEMANG BANGSAT!!!!!!!

Tak Sedar dek untung dengan keamanan dan keselamatan negara yang dinikmati selama ini. Dah tu makan gaji pula dengan kerajaan. Patutlah semakin ramai anak murid yang rosak akhlak dan membenci anggota keselamatan kita!!!

Mohon pihak Kementerian Pelajaran Malaysia khususnya Tan Sri Muhyiddin Yassin tidak terlepas pandang isu macam ni!!!

Jangan jadikan generasi baru kami rosak disebabkan cikgu sebegini.

Gua Tunggu Kenyataan Rasmi KPM dan TPM!!!!!!!!



Ikuti selanjutnya DISINI...


















1 ulasan:

  1. pecat jangan tak pecat. masih ramai lagi senarai menunggu yang nak jadi cikgu. muka pun macam cikgu bodoh je..

    BalasPadam

'Like' Facebook

Rakan-rakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...