Rabu, 27 Mac 2013

Binawe...PAS songlap duit derma Lahad Datu


Sudah la PAS!!! Pasal derma ‘Wira Lahad Datu’ memang PAS nak kebas!!
Ramai rakyat Malaysia yang prihatin nak menderma sebenarnya dah tertipu dengan taktik jijik PAS yang menerusi kutipan derma untuk Wira Lahad Datu.

Apa yang dijumpai bila menyemak kesemua akaun tersebut menggunakan transaksi online maybank2u.com , amatlah memeranjatkan apabila mendapati Tabung Derma yang PAS buat tu adalah sebenarnya di daftarkan sebagai ‘Parti Islam Semalaysia’. Bukannya macam yang Media Prima Berhad dengan PDRM punya (Tabung yang asli)!!

PAS mempergunakan ‘isu Lahad Datu’ sebagai cara untuk menambahkan jumlah kutipan dana dalam akaun PAS, bukannya untuk disalurkan kepada Perwira Negara yang terkorban serta keluarga mangsa!!





* PAS tuduh melayu yang sokong UMNO/BN munafiq dan sampah.
PAS bukan memperjuangkan Islam.
PAS bukan mewakili Islam.




Sila lihat foto dibawah untuk penelitian pembaca.

Untuk membaca artikel asal klik blog 'Besor Sebelah'






















2 ulasan:

  1. ..alaaaa...semua derma tu....mmg utk puak puak pas..elr...jalan kan kempen nya.....derma ker apa ker..utk wira di lahd datu..itu semua penipu aje.....yang pasti duit tu digunakan utk....masuk tabung pas sendri.....utk digunakan kempen pru 13....camni pun tak tahu ker...pembohongan pas..

    BalasPadam
  2. lagi bagus buat cam tu...dari bagi kt geng kome...mampus habis duit tu...duit rakyat pon sapu...cilakak punya macai umno...hahahhahah..

    BalasPadam

'Like' Facebook

Rakan-rakan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...