Khamis, 14 Februari 2013

Haram Jadah!!!...Kurang Ajar!!!...Biadap!!!...Isyarat Lucah Pei KoeMelampau


Dipercayai lelaki penyokong tegar parti DAP ini telah buat onar terhadap Raja Permaisuri Agong dan polis. Sepatutnya orang macam ini dikenakan hukuman lebih serius dan berat lagi, kalau boleh ditarik kewarganegaraannya dan dihalau dari negara ini. Haram jadah macam ini yang tak hormat langsung kepada negaranya sendiri tak patut kita simpan lagi, elok kasi berambus ajer. Adakah ini isyarat pertama dari DAP untuk menolak sistem raja berperlembagaan dan ke arah mewujudkan negara republik demi kepentingan politik mereka.
Laporan berita selanjutnya di bawah;


Seorang lelaki dijatuhi hukuman penjara sebulan dan didenda RM8,000 oleh Mahkamah Majistret di Balik Pulau, Pulau Pinang semalam selepas mengaku bersalah atas dua pertuduhan menunjukkan isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah dan anggota polis Isnin lepas.

Leong Pei Koe, 29, seorang juruukur bahan, didakwa menunjukkan isyarat lucah itu ketika kenderaan rasmi baginda melalui balai pelepasan Lapangan Terbang Antarabangsa Bayan Lepas dekat sini, pada pukul 11.50 pagi.

Bagi pertuduhan kedua, Pei Koe didakwa menunjukkan isyarat lucah kepada Asisten Superintendan Mohamad Fakhrudin Abdul Hamid di tempat, masa dan tarikh yang sama.

Bagi kedua-dua pertuduhan itu, dia didakwa mengikut Seksyen 294 (a) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga tiga bulan atau denda atau kedua-duanya sekali jika sabit kesalahan.

Bagi pertuduhan pertama, Majistret Muhamad Hidayat Wahab menjatuhi hukuman penjara 30 hari dan denda RM6,000 atau penjara dua bulan jika Pei Koe gagal membayar denda itu.

Bagi pertuduhan kedua, Pei Koe dijatuhi hukuman penjara tujuh hari dan denda RM2,000 atau penjara sebulan jika gagal membayar denda itu.

Bagaimanapun, mahkamah memerintahkan kedua-dua hukuman dijalankan serentak dari tarikh tangkapan iaitu 11 Februari Pei Koe membayar denda itu.



*sumber dari laman sesawang akhbar nasional




DAP anti Islam









3 ulasan:

  1. Jangan bagi muka orang macam ni cina tak sedar diri



    BalasPadam
  2. Jangan bagi muka orang macam ni cina tak sedar diri



    BalasPadam
  3. budak ni kerja pun kat singapore, ha lepas ni tak payah balik sini terus

    BalasPadam

'Like' Facebook

Rakan-rakan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...