Rabu, 20 Februari 2013

Punarmu...Niza Meroyan kencing kuat kat Pasir Panjang


Adakah Niza Meroyan akan bertanding lagi di DUN Pasir Panjang apabila PRU13 nanti? Kalor si Meroyan ni baguih komer undi ler dia lagi, gua tak kisah punyer tapi lu orang tanggung ler sendiri.
Laporan artikel dari berita tempatan, dibawah;

ADUN Pasir Panjang, Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin menerima satu lagi tamparan hebat apabila ahli Dewan Kelab Penyokong PAS DUN Pasir Panjang mengisytiharkan membatalkan keahlian mereka dan menyokong Barisan Nasional.

Bekas pengerusi kelab S.Saravanan, 42, berkata seramai 1,000 termasuk dirinya mengambil keputusan membatalkan keahlian mereka setelah rasa tertipu dengan PAS. Katanya mereka yang meninggalkan kelab itu sudah tidak tahan dengan segala janji kosong yang ditabur pemimpin PAS terutama wakil rakyatnya iaitu ADUN Pasir Panjang.

Menurutnya mereka bukan sahaja diabaikan malah tidak ada satu pun janji yang PAS buat sewaktu berkempen pada pilihanraya 2008 dipenuhi. “Saya sudah bersama dengan mereka hampir lima tahun dan kami semua sangat menderita kerana tidak ada satu pun permintaan kami dilayan,seperti kemudahan lampu jalan, taman permainan. Lebih menyakitkan hati apabila kami meminta peruntukan untuk adakan jamuan kecil mereka memarahi kami dengan alasan tiada sebarang peruntukan,” kata pekerja kontraktor TNB itu.

Saravanan nekad untuk menyedarkan ahli lain supaya menamatkan keahlian mereka secepat mungkin. Katanya beliau dan rakannya yang telah meninggalkan kelab itu akan membuat lawatan rumah ke rumah bagi menerangkan kepada orang ramai mengenai segala penipuan PAS dan wakil rakyat Pasir Panjang.

Saravanan merupakan antara bekas ahli kelab itu yang hadir menyerahkan borang keahlian MIC kepada Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir di majlis Perhimpunan Jentera BN Parlimen Lumut di Marina Island, Teluk Muroh petang Ahad yang lalu.

N. Maniam, 55, yang bekerja sebagai juru teknik di sebuah syarikat perkapalan melahirkan rasa kecewanya kerana segala janji manis yangditaburkan Nizar hanya tinggal janji semata-mata. Katanya Nizar telah meletakkan pengundi-pengundi di DUN Pasir Panjang ibarat ‘habis manis sepah dibuang’.

“Masa dia nakkan undi kami bermacam-macam dia janji tapi sehingga sekarang tidak ada satu pun dia buat untuk kami,” katanya.

Beliau berkata mereka sebelum ini telah memberi Nizar masa untuk membuktikan segala janjinya tetapi sehingga kini masih gagal walaupun pilihan raya akan diadakan pada bila-bila masa. “Dia langsung tak peduli kami. Dia pun tahu dia akan kalah sekiranya bertanding di DUN Pasir Panjang. Itu sebab kami dengar dia nak bertanding di kawasan lain,” katanya.

M. Prabaharan, 38, yang merupakan penyokong tegar PAS sebelum ini turut meluahkan rasa kesalnya kerana menyokong PAS dan berjanji akan memberikan sokongan padu kepada BN. “Dulu saya seorang penyokong kuat PAS namun selepas memenangi PRU yang lepas, semua penipuan mereka dah terbukti. Kini saya berikrar berkempen habis-habis untuk sokong BN sebab kami rasa amat tertipu dan tak mahu orang lain tertipu seperti kami,” kata pekerja kontrak tersebut.

Kesemua mereka menyeru ahli kelab lain supaya segera meninggalkan PAS dan menyokong BN supaya kerusi DUN Pasir Panjang dapat dikembalikan kepada BN pada PRU-13.



* sumber dari laman portal berita tempatan



Slogan Niza Meroyan = Janji Manis Ditabur Kemudian Dilupai
Slogan BN = Janji Ditepati







1 ulasan:

'Like' Facebook

Rakan-rakan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...