Selasa, 2 April 2013

KANTOI...Ahli Majlis PKR Kedah beronani dalam pejabat


Adusss seiii penat gua dok citer pasal seks ni...nanti diaorang semua kata ini blog lucah pulakss. Tetapi disebabkan onar ini dilakukan oleh pemimpin PKR yang berjawatan Ketua Penerangan PKR Cabang Merbok yang juga merangkap Ahli Majlis Majlis Perbandaran Sungai Petani, Kedah gua kena paparkan juga supaya pelayar-pelayar internet di Malaysia dan luar tahu al-kisahnya.

Nah tengok lah gambar malaun gampang ni...




punarmu kecik jer
eiiii...geli-gelerman gua








Ikuti transkrip perbualan si malaun ini dengan seorang gadis DISINI.

Disebabkan dah nak dekat dengan pilihanraya yang ke 13, ua nak kempen sikit kat sini undilah parti PKR jika anda menyokong aktiviti seks bebas seperti lancap, sodomi, pancut dalam dan corncake dalam jamban.





PKR = Parti Kasi Rosak







1 ulasan:

  1. Latest
    Kak wan dah pecat dia. Tapi dah terklr dia kata langsung pasal suami kak wan meliwat tak pulak kena sack. Hisshhh kesian pulak ...

    BalasPadam

'Like' Facebook

Rakan-rakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...