Isnin, 22 April 2013

PENGECUT Lee Boon Chye PKR Gopeng hayun calon wanita Sg Rapat


Peristiwa yang berlaku pada akibat tindakan rakus puak PR, ikuti kronologi kejadian seperti dibawah :

1. Penyokong PKR bersama Lee Boon Chye cuba mendirikan bilik Gerakan mereka sebelah bilik Gerakan BN Dun Sungai Rapat yang jaraknya tidak sampai 5 langkah.

2. Tidak jauh dari jarak bilik gerakan BN tersebut, terdapat banyak ruang tanah kosong yang boleh dirikan bilik gerakan PKR tanpa menganggu bilik gerakan BN yang sudah sekian lama wujud.

3. Ketika itu, hanya urusetia wanita BN yang jaga bilik gerakan tersebut dan mereka memberi cadangan kepada penyokong PKR supaya mendirikan bilik gerakan jauh sedikit dari bilik gerakan BN bagi memudahkan urusan keluar masuk kereta.

4. Penyokong PKR terdiri daripada orang cina dan India tetap berkeras untuk mendirikan bilik gerakan tersebut dan meninggikan suara terhadap urusetia wanita BN ketika itu sambil diperhatikan Lee Boon Chye.

5. Bimbang diserang oleh penyokong PKR yang bertindak kurang ajar, urusetia wanita BN menghubungi Briged Aman BN untuk datang ke tempat tersebut.

6. Keadaan menjadi semakin tegang apabila kedua-dua pihak berperang mulut dan penyokong PKR tetap berkeras dan memilih untuk tidak berganjak.

7. Tidak berapa lama kemudian, Dato Hamidah Osman sampai ditempat kejadian dan ingin berbincang dengan cara baik dengan Lee Boon Chye.

8. Dengan nada suara yang lembut, Dato Hamidah Osman meminta agar perbincangan ini tidak dirakam oleh sesiapa pun baik di pihak BN mahupun pembangkang.

9. Pembangkang tetap berkeras dan menghalakan kamera untuk merakam perbincangan tersebut menyebabkan Dato Hamidah Osman cuba menepis kamera tersebut.

10. Sejurus itu, salah seorang penyokong PKR mula mengangkat tangan untuk menumbuk Dato Hamidah Osman.

11. Bagi mengelakkan Dato Hamidah ditumbuk, Briged Aman BN terus menerpa ke arah penyokong pembangkang tersebut sehingga tercetusnya pergaduhan.

12. Akibat keadaan tidak terkawal, Lee Bon Chai juga turut di pukul oleh Briged Aman.

13. Lee Bon Cyhe buat laporan Polis mengatakan Dato Hamidah Osman pukul dia dan serang dia.



SUMBER





1 ulasan:

  1. Sokong penuh supaya seluruh penceroboh ini dihalau keluar. Cina adalah PENCEROBOH Tanah Melayu. Halau mereka kembali ke Tanah Besar China dan hapuskan hak mengundi dan bertanding di Parlimen atau Dewan Negeri, tutup dan hapuskan Semua Sekolah Cina@Penceroboh. Kuatkan Islam, Melayu Islam, Raja raja Melayu dan Bahasa Melayu.

    Penceroboh adalah sebab:-
    1. Agama Islam dipermainkan
    2. Bahasa Melayu dirosakkan - Mereka masih mengagungkan Bahasa Inggeris
    3. Raja-raja Melayu mahu dihapuskan (walhal Penceroboh ini tidak pernah menderita pun akibat Ketuanan Melayu)
    4. Merosakkan ekonomi Orang Melayu
    5. Menghalang Orang Melayu membeli rumah dan seterusnya menguasai majoriti undi satu satu kawasan dengan masyarakat Penceroboh.
    6. Tidak Menghormati Tuan punya Negara Malaysia
    7. Lebih Cina daripada Cina di negara China dengan sibuk membuka sebanyak banyak sekolah aliran Cina dengan sejarah China dan Bahasa China sebagai matapelajaran utama.
    8. Membunuh ekonomi orang Melayu dengan pengambilan warga asing.
    9. Merosakkan institusi kewangan Melayu dengan mengawal aliran wang masuk ke Negara.
    10. Mereka adalah kafir laknat yang melawan perintah Allah dan Rasul Allah, makan binatang haram, makan babi dan tidak hormat bulan Ramadhan.
    11. Tidak hormat undang-undang negara dan keputusan Mahkamah dalam isu Nama Allah.
    12. bangsa yang paling KUAT MENIPU selepas Israel.
    13. kejam terhadap orang Melayu.

    Apakah bangsa kafirun ini yang anda mahukan jadi pemimpin? Ini negara kita, MALAYsia bukan CINAsia. Hapuskan Penceroboh, halau Penceroboh!

    BalasPadam

'Like' Facebook

Rakan-rakan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...