Jumaat, 5 April 2013

Nuar-Jubri sah goyang lepas umum calon PKR PRU13


Kedatangan Nuar-Jubri ke Gerik pada lewat malam tadi hanya sekadar nak gempak dan playsafe sahaja. Dalam ucapannya dia kata dia dok lamer kat Perak...5 tahun di MCKK, Kuala Kangsar dan 2 tahun penjara ISA di Kamunting, katanyer ngaper tak boleh bertanding, katanya lagi UMNO Perak risor biler dengar dia nak bertanding kat negeri ini...salah umno lagi !!!

Nuar, ko ni memang kuat konar baring bab bercakap, berucap dan berceramah...belakang pusing punyer, memang kegemaran ko. Ada ke UMNO kisah kat maner ko nak bertanding???...MB Perak Dato Seri Zambry awai-awai nak bagitau, mau langgar sini mari la kita orang tarak "goyang" punyer.

Sampai habis dia berucap tak juga si Nuar ni umumkan kat mana dia nak langgor, nampak sangat lu tersangat ler "GOYANG" nyer. Tak cayer lu orang cuba klik SINI.

Tapi dari ramalan dari mulot seorang sahabat gua mengatakan mungkin kat Padang Rengas atau Lumut. Dia juga meletakkan lebih ramai calon dari partinya untuk bertanding iaitu sebanyak 42 calon dari PKR, 22 dari PAS dan hanya 20 dari DAP.


Antara calon PKR PERAK yang diumumkan :

1. Bgn Serai : Mohd Nor Manuty
2. Gopeng : Lee Boon Chye
3. Lumut : Laksamana Imran
4. Pdg rengas : Dr Hj Meor Ahmad
5. Pasir Salak : Mustafa Kamil Ayob





PKR = Parti Kelentong Rakyat











1 ulasan:

'Like' Facebook

Rakan-rakan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...