Jumaat, 26 April 2013

Nurul Izzah dengan budak porno Vivian...MEMANG GAMPANG!!!


Nurul Izzah dengan pelakon seks Vivian

Nurul Izzah ada hubungan Vivian, pelajar yang belajar di salah sebuah universiti di Singapura. Dahulu kita dikejutkan dengan aksi berani pasangan Alvin dan Vivian ini dalam blog mereka.

Mereka tanpa segan-silu menyiarkan gambar bogel dan aksi 'corn-cake ' mereka di dalam blog mereka hingga pihak berkuasa terpaksa menutup blog itu. Mereka juga tanpa rasa malu menyiarkan juga sesi temuramah penjelasan akan kenapa mereka beraksi telanjang dan lucah dalam blog itu.

Nak tengok gambar-gambar mereka yang dulu sila KLIK


Baru-baru si Vivian gampang ini cuba mensabatoj Barisan Nasional dengan bergambar bogel dengan merentang bendera Barisan Nasional pada tubuh bogelnya...memang cibai pompuan gampang ni.






Vivian melakukan kontroversi dengan bergambar bogel dengan merentangkan bendera Barisan Nasional pada tubuh bogelnya dengan "caption" "Remember to vote for BN! 记得投国阵哦! Ingat, undilah BN!".


Nurul Izzah ni nampak sangat menyokong LGBT macam bapak dia jugak. Nak sokongan dari golongan pengamal seks bebas dia sanggup tolak bab moral dan hukum agama. Mereka ini mungkin adalah salah satu dari agenda yang dicatur oleh DAP untuk mencorak negara kita ini ke arah negara bebas seks dan menyokong LGBT. Dalam masa yang sama Nuar A-Jubri and the gang terpaksa menyokong agenda jahat ini untuk mendapatkan undi.




DAP anti Islam
Malaysia wajib tolak DAP









4 ulasan:

  1. betina sundal yang akan terus menyundal dalam apa juga.. hanya parti sundal je yang akan suka kepada penyundal.

    BalasPadam
  2. TERUSKAN KEPADA KEBEBASAN TOTAL AGAR SEMUA DAPAT MANFAATNYA. DAMM

    BalasPadam
  3. ingatkan cantik. tak de selera cun lagi awek gua...buang karan.

    BalasPadam

'Like' Facebook

Rakan-rakan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...